גאווה יישובית


 

 

גאווה יישובית

סרן ש. תושב היישוב, המשרת כנווט קרב בטייסת 105 של F16 שבבסיס רמת דוד, כיבד אותנו בנוכחותו בטקס ערב יום הזיכרון והוביל את הורדת הדגל לחצי התורן.

נוכחותו בטקס הייתה רגע משמעותי של כבוד, זיכרון וגאווה יישובית, וחיזקה את תחושת השותפות שלנו כקהילה הזוכרת, מוקירה וממשיכה לשאת את ערכי הנתינה והשליחות.

תודה לסרן ש. על תרומתו ועל הזכות לחלוק יחד רגע מרגש ומשמעותי זה.

יישר כח!

מועצה מקומית הר אדר