גאווה יישובית


```html

גאווה יישובית

מקום ראשון לאביתר קרופניק בתחרות טניס שולחן

אנו שמחים לברך את אביתר קרופניק, תושב היישוב ותלמיד כיתה ט', על זכייתו במקום הראשון בתחרות טניס השולחן שהתקיימה בשוהם בתאריך 18.04.

אביתר, שצמח והתפתח במועדון טניס השולחן המקומי שלנו בהר אדר, מייצג כיום בכבוד רב את היישוב במסגרת קבוצת "הפועל ירושלים". לצד הישגיו המרשימים כשחקן, אביתר גם תורם לקהילה ומעביר מהידע והניסיון שלו כמדריך בקבוצת המבוגרים ביישוב.

מעוניינים להצטרף להצלחה?

קבוצת המבוגרים בהדרכתו של ישי בן צבי מזמינה אתכם לקחת חלק בפעילות ספורטיבית, מהנה ומגבשת.

  • מתי: ימי שני
  • שעות: 19:00–20:30
  • מיקום: מועדון טניס השולחן, הר אדר

יישר כוח לאביתר! גאים בך מאוד!

```